Lizette

-

Äntligen fredag!

Publicerad 2014-12-05 12:46:42 i Allmänt,

Det känns som om den här veckan har haft en dag för mycket. Fredagen kunde inte vara mer välkommen än vad den är idag! En fredagskväll i soffan framför idol och en lördag helt solo utan måsten. 🙏

Igår fyllde som sagt Anders år, här är vad jag köpte till honom. 
En jakttidning och typ den bästa muggen?!
Mustaschen är tyvärr bortrakad nu men tack vare muggen kan han aldrig glömma den 😂

Har levt på endast naturdiet den här veckan, till frukost, lunch och middag. (Fråga mig inte varför, jag ville bara testa och se hur jag mådde efter det) så nu ser jag verkligen fram emot att äta någonting man kan tugga!

Ja det var min lilla update. Nu ska jag jobba klart de sista timmarna och invänta helgen. 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela