Lizette

-

1 december

Publicerad 2014-12-01 12:42:29 i Allmänt,

Redan december och nu börjar man räkna in ledigheterna. Sweet!

I fredags var vi bjuden på middag hos Daniel och Linda och avslutade kvällen med spel som "med andra ord" och "Pictionary". Länge sedan jag skrattade så mycket! :D

Middagsdukningen

Lindas försök till en hamster, haha!

Igår påbörjade jag mitt hälsosammare liv och skrev upp mig på ett år på Pigg & Frisk. Kände igår på step up'en att man är rätt seg men förhoppningsvis kanske man lyckas på upp flåset efter ett år ;)


Det var min helg update, nu ska jag återgå till lunchen och försöka komma vad en julfilm heter. 
Ett par som åker till tjejens föräldrars stuga, men dom är inte tillsammans utan bara fejkar och så minns jag en skridskoscen och att dom blir kär.
Någon som har koll på vilken jag menar? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela