Lizette

-

Några bilder från denna helg och förra helgen.

Publicerad 2014-08-30 13:01:25 i Allmänt,

Förra helgen va vi på bröllop på Mc Klubben för Maria och Dennis. 
Tog inte alls nå många bilder men som ni ser är det vigseln, kyssen, jag och Mårthens tal. 

Mårthens tal va skitbra! Han berättade hur mycket tior dom hade i deras historia. Född den tionde, tio tatueringar, tiopoängare osv. Sedan avslutade han med att det var tack vare mig och Mårthen som dom träffade varandra och att Dennis skulle gå upp till Marias lägenhet som hade portkoden tiotio :) top notch!

Igår var det Snowstorm på hörnet och invigning av Eventure0670.

Vi satt och väntade på att Sommarnatt och Hon älskar snabbt skulle spelas så vi kunde dansa loss :) En skitbra kväll helt enkelt. 

Härligt att det är lördag idag och man har hela dan framför sig. Ska dra en fika på byn nu sen kanske man tillochmed kan fä nånting gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela