Lizette

-

TGIF

Publicerad 2012-11-30 12:41:58 i Allmänt,

Tack gud it's fredag!!
Gårdagen va riktigt seg, låg enbart i soffan och önskade att tiden kunde gå liite fortare. Tio i elva fick jag nog å gick å la mig. Länge sen jag la mig så tidigt men de va skönt. Någorlunda utvilad idag :)

Efter jobbet blir det bara till att vänta på att resten slutat jobba, då ska vi ut å käka å sen kolla på hockey. Måste nog klä på mig rejält då. Kvällens pyjamas bestod av min onepiece, ett par lurviga tofflor, en lurvig filt och sen mitt vanliga täcke. Just nu sitter jag ihopkurad med en filt på jobbet också så det blir vintermundering deluxe ikväll!

Aja, sayonara sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela