Lizette

-

Tack alla för era kommentarer om halkbanan...

Publicerad 2011-06-29 22:47:43 i Allmänt,

Tack alla för era kommentarer om halkbanan, jättegulligt av er =) Har precis hoppat ur duschen efter några flyttlådor, imorgon sker resten av flytten så förhoppningsvis blir det här vår sista natt här :) Eftersom jag jobbar och flyttar hela dagarna finns just nu ingen ork till att blogga vid datorn så ni får nöja er med mina mobila uppdateringar, men det är ju bättre än inget, eller hur? :) Nåja, puss på er mina troll!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-22 14:15:18

Hej! Jag har statat upp en blogg om Bigbrother och det skulle vara kul om du ville följa den :D du hittar den på : http://bigbrotherdaily.blogg.se/



Kram! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela