Lizette

-

Cykeltur!

Publicerad 2011-07-31 23:27:14 i Allmänt,

Linnea kom förbi efter middagen och sa att vi skulle ut och cykla
Vi skulle först köpa en sak åt pappa så vi åkte till Rosa kiosken, men dom hade stängt, cyklade sedan till konsum men dom hade inte det vi sökte och fick till slut cykla ner till OK. Förbannat jobbigt var det och vägen till pappa var så jääävla tung så jag trodde mina ben skulle gå av, haha! Jag är inte gjord för mycket

Som mina kollegor säger
"Keso built this body" :)

Satt där och pratade med pappa och Kristina enda fram tills nu nästan, kom precis hem

Är supertrött i kroppen så jag ska snart hoppa i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela