Lizette

-

Valborg

Publicerad 2011-04-28 22:18:17 i Allmänt,

Imorgon är det fredag och helgen är snart kommen, fasiken vilken snabb vecka det här har varit!

Till helgen blir det nog grillning och förhoppningsvis lite kubbspel, sålänge vädret tillåter.
Kommer bli riktigt trevligt! Skulle ju spela kubb i Tullingsås när jag var där och firade påsk men det blev aldrig av. Så nu har vi tagit fram kycklingfilén och ska marinera den senare.

Måste bara hitta mig en grill att köpa, vore lite snopet om alla kom hit och så har jag ingen grill?



Har inget kubbspel heller nu när jag tänker efter, så jag får väl bara stå för musiken eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela