Lizette

-

Hemma ännu en lördag

Publicerad 2010-10-31 19:21:37 i Allmänt,

Ja, kors i taket.. jag vet!
Jag var faktiskt hemma hela långa kvällen igår!
Kollade på Walking Tall, filmen med The Rock, ni vet? Mmmh...andra gången jag kollar på den filmen och han är fortfarande lika.. ja.. döm själva?


bildlänk


Ja.. förstår ni? :)


Känner att vanlig utgång i Strömsund inte är så jävla mycket att hänga i julgranen längre, förra helgens dilemma verkade gå längre än jag trodde. Men ja.. don't blame me..


Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl, chiao

Kommentarer

Postat av: tellan

Publicerad 2010-10-31 21:49:31

Du måste ju se Tooth Fairy också med han, så jävla rolig. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela