Lizette

-

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-31 22:14:53

Svar: Lycko! ^^ Min kusin fick jag ta lite kort på en gång. Men tycker även att den man ska ta kort på ska kunna göra sig bra och visa olika känslor liksom. Vilket hon ej är så duktig på. :P Ser lika ut på alla..



Haha, usch. Hatar ju verkligen mitt namn! Men gulligt att du ska döpa ditt barn till det :)

Förstår dock ej hur man kan gilla det ;) Fast man tycker kanske ens eget namn är finare på andra än sig själv oftast.

Postat av: RiZse

Publicerad 2010-08-01 03:22:09

Ne... blivit lite för mycket festande dessa helger så tar det lungt nu.. Ha det gött där iallafall.

Postat av: bitte

Publicerad 2010-08-01 04:06:21

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela