Lizette

-

Tv-tajm

Publicerad 2009-03-31 23:15:20 i Allmänt,

Idag solade jag efter jobbet, det var skönt =) När jag kom hem åt jag som hastigast och sedan började jag diska och plocka undan tvätt som jag slängt runt mig överallt. Hade precis hoppat in i duschen när jag hörde hur det plingade på dörren, smög försiktigt ut, iförd min frottébadrock och öppnade dörren - det var ju pappa! :) Han satte sig och försökte förstå sig på MTV's program som Next och Room Raiders medan jag tog mig en snabbdusch. Sedan ringde Linda och frågade om jag var hemma, så hon kom förbi med nybakta bullar! Efter ännu ett tag kom Daniel förbi efter att han hade varit på träningen.

En riktigt mysig stund hemma hos mig blev det, och då kom jag på andra tankar angående flytten. Det är guld värt att kunna springa förbi pappa och Linda på några minuter, dom skulle aldrig "ha vägarna förbi" om jag bor på ringarna, det vet jag. Så jag och Linda diskuterade inredning ett tag, och det kan bli rätt nice faktiskt :)

Blev skjutsad till Minna strax innan nio, såg slutet av "Den rätte för Rosing", haha fattar inte hur hon valde Hugo. Kan garantera att det kommer vara löpsedlar om bråk mellan dom två om bara några dagar. Indeed. Sedan kollade vi på Desperate Housewives och Christine medan vi åt ost och kex och drack te. Har fått en craving för både vaniljte och nyponte, I love it! Hjälpte Linnea med tvätten innan hon skjutsade hem mig.

Så, ja.. nyligen hemkommen och äntligen fick jag med mig min vattenkokare. Det är sjukt hur handikappad man kan känna sig utan en helt vanlig vattenkokare. Så, nu har jag äntligen den iallafall =) Ska "Björn Axén'a" håret nu innan jag gör mig redo för sängen.

Ha det bra folks!
Puss o hej!

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2009-04-01 02:42:33

Men hello, är det inte mer värt att kunna kuta till mig och Lelle på bara några SEKUNDER?! Dessutom ligger lägenheten under min så du kommer få höra min ljuva, klampande steg everyday. ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela