Lizette

-

Dagens

Publicerad 2009-01-31 14:27:01 i Allmänt,

Dagens humör: Riktigt bra! Igår var jag surast
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Stuprörsjeans och en grå bomulls t-shirt
Gjort idag: Fikat på simon och varit på rean på Helenes kläder
Dagens planer: Åka till Östersund och festa med kusin Morgan m.fl
Dagens matintag: Gröt, multivitaminvatten, macka och kaffe
Dagens bästa: Att det blir utgång i Ö-sund istället för Strömsund
Dagens sämsta: Att det är rea på Helens och jag har inga pengar kvar...


Nu ska jag byta kläder å slänga på mig lite mer smink så drar vi till Östersund snart

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela