Lizette

-

Bilder sen sist

Publicerad 2014-09-02 17:45:54 i Allmänt,

När jag inte har något vettigt att skriva får bilderna tala. 

I lördags tog jag en fika på Marias Bakglädje när självaste Maria var i Turkiet och hade sin smekmånad. 
Förresten så har vi också bokat en resa dit, om ca en månad är vi i Turkiet också :)


Käkade tacos hos Linnea på kvällen, det var mer en tävling om vem som kunde fylla sin tortilla mest! 

På söndagen var det ääääntligen dags för Big Brother premiären, men först körde vi en runda bilbingo. Ett nummer ifrån varje gång. Tror speldjävulen hatar mig, seriöst. 

Hälsade på i Einar och Gabriellas nya lya där vi kikade på bb-premiären! 
Tråkigt bara att det är Sverige/Norge...annars är allt okay!


Igår var det hockey här i Strömsund. Skellefteå - Modo som slutade 4-2
Ica-Thomas stod utanför och dela ut chips och dricka till alla. 


Publikselfie

Det var allt som hänt under helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela