Lizette

-

Aldrig utvilad

Publicerad 2014-09-17 12:49:24 i Allmänt,

Sömnen är något som inte funkat för mig på väldigt länge nu. Jag lägger mig ner och bara tänker, på allt. Kan inte stänga av den där tänkardelen utan hjärnan bara maler på i flera timmar. Sedan när jag väl lyckas somna vaknar jag väldigt lätt. Känner mig extremt utvilad men ser då på klockan att jag bara sovit i nån halvtimme. 

Anywayzzz, ansiktet är fortfarande jätteskönt från rengörningen från igår. Längtar tills jag får hem mina egna produkter för jag känner att det här var något som mitt fejs gillade :)

Bara för att lätta på min trötta stämning, och för att det trots allt är onsdag så bjuder jag på två bilder som kan få en glad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela