Lizette

-

Immunförsvar like a baws!

Publicerad 2014-10-16 11:37:11 i Allmänt,

Gissa vems förkylningslock för örat som har försvunnit?
Mitt!

Efter att jag fick gnälla av mig på bloggen, till kollegorna och flera på min kontaktlista på telefonen så försvann det. Strax efter lunch. 
Ingen är nog mer lättad än jag så idag har mitt humör varit på toppen av toppen!

Ikväll blir det middag och bildäcksbyte hos svärföräldrarna och sedan på fredag drar jag och fem andra till Hällesjö för att spendera helgen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela