Lizette

-

Fredag!

Publicerad 2014-08-15 12:36:23 i Allmänt,

Jag försöker skiva här även fast jag känner mig helt tom på ord.
Det är fredag och har inga planer alls för helgen, känns riktigt skönt! Min kropp behöver vila. 

Ska försöka mig på en juicedetox i början på nästa månad som jag faktiskt inte alls ser fram emot. Kommer mest bara vara plågsamt är jag rädd. Men jag har bokat in dn helg i början på september där jag inte har något planerat så jag kan vara hemma och sura. Tills dess blir det bara mental förberedelse. 

Nåja, fick fram några ord trots allt :)
Nu taggar vi fredag!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2014-08-15 14:30:49

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela