Lizette

-

Blandade bilder från sommaren

Publicerad 2014-08-01 12:40:13 i Allmänt,

Jag vet inte om det är för att det var så länge sen jag hade semester, eller om det var för att vädret var så underbart, men det här året hade jag lätt den bästa semestern!
Gjorde inget speciellt, men hade det ändå så jäkla bra! :)

Man bodde ju i princip ute på vattnet bara för att man ville svalka av sig för jämnan. 


Åkte massa flotte



Testade att köra jetski för första gången!


Mårthen fiskade för första gången


Fick sig en haj!


Hade kusinen + karl på besök som ville turista


Kollade på när Jimmy sprayade tavlor




Spelade alldeles för mycket monopol på kvällarna


Och stekte i solen på dagarna

Ja, dom här bilderna summerar väl ihop min semester. Även fast jag var i Strömsund under hela tiden så var dessa tre veckor oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela