Lizette

-

Halloween.

Publicerad 2014-10-27 20:51:27 i Allmänt,

Vilket oväder det var inatt förresten! Det var sån blåst så det verkligen tjöt utanför sovrumsfönstret och så regnade det horisontellt så det smattrade på fönstret också. 
Vaknade nån gång inatt och hade jättesvårt att somna om. 

Aja, var på byn idag för att köpa förköp till halloween som är i helgen. Visar först efteråt vad det är jag klätt ut mig till. Har ju varit följande hittills:
• Förstörd i ansiktet
• Ännu mer förstörd i ansiktet
• "Fångad av en stormvind"
• Pirat


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela