Lizette

-

Halloween 2014

Publicerad 2014-11-03 20:41:48 i Allmänt,

Det blev en himla paus här. Har ett utkast från flera dagar sedan som jag aldrig hann publicera för att batteriet på min iPhone dog. Vissa dagar hinner jag knappt vakna förrän batteriet dör, så jävla sämst!
 
Anywayyys, kan ju inte hålla på att uppdatera er på vad som hänt den senaste veckan så vi tar helt enkelt helgen som var - Halloween. Är det något jag verkligen ogillar så är det att ha halloweenfest här hemma. På söndagen var det blod och paljetter över hela lägenheten! Men vi städade rejält under söndagen så allt är helt borta just nu
 
Lyckades ju kamma hem vinsten på 10.000:- för bäst utklädnad också. Helt okej eftersom jag nog ska åka till IKEA på lördag och fixa nya fransar på söndag :)
 
Här kommer massa bilder från helgen
 
HP blev papp-a
 
 
Linnea var en Zombie promqueen
 
Einar & Gabriella hade målat sig skitsnyggt
 
Mårthen var en galen general
 
Gargamel hade lyckats fånga gammelsmurf
 
 
Nu orkar jag inte skriva nå mer så här kommer resten av bilderna
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela