Lizette

-

Generatorfel

Publicerad 2014-11-25 11:34:41 i Allmänt,

Igår skulle jag vara snäll och hämta karln efter han slutade jobbet. Det var snöblandat regn och inte alls roligt att gå. 
Nu ska ni få gissa va som hände, var det 
1. Tog mig ut på byn och hem helt utan problem
Eller
2. Tog mig ut på byn men när vi skulle hem ville inte bilen starta, den bara står och tuggar. 

Rätt svar: 2

Efter många om och men lyckades bilen starta och jag var så stressad. Mårthen ville prata på vägen hem men jag kunde varken lyssna eller svara förrän vi hade kommit hem säkert, haha!

Nu får man ringa Urban och höra om han kan laga bilen eller om man måste köpa sig en ny :(

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2014-11-25 12:55:54

Hoppas det löser sig med bilen, aldrig skoj när det krånglar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela