Lizette

-

Fransar

Publicerad 2014-11-12 21:55:21 i Allmänt,

Gjorde ju mina fransar längre i söndags, fick det som en försenad present från Mårthen.
Är hur nöjd som helst! Kanske att dom blev liiite för långa men just nu gör det inget. Är definitivt fast med detta! :D

Jag grinar för att dom precis drog bort tejp under ögat ;)

Gjorde dom i Östersund hos en jätteproffsig tjej som verkligen tog sin tid för att göra det perfekt.
Var nära på att somna under tiden hon fixade dom men jag var för ivrig för att se resultatet så jag låg vaken hela tiden.

Annars blev det shopping den dagen och sedan käkade vi sushi till middag. En perfekt söndag! :)



Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2014-11-12 22:30:14

Snyggt! Vem var det som gjorde dom? Är sjukt sugen själv på att göra, :)

Svar: Lashes by Agge heter hon på Facebook :) Do it! Du kommer inte ångra dig
Lizette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela