Lizette

-

Fancypants

Publicerad 2014-11-19 12:50:43 i Allmänt,

Idag matchar jag mina kläder med mina naglar, snitsigt va?



Så mycket rött och vitt att man nästan får julkänsla. Men bara nästan. 

För en vecka sedan var vi ett gäng som gick och kollade på bio. Världs(!)premiären av dum och dummare. Frågar man mig om den var bra så är mitt svar nej, men det är för att  jag aldrig gillat dom filmerna. Frågar man alla andra i den fullsatta lokalen som skrattade under hela filmen så tycker nog dom att den var bra. 

Denna onsdag var däremot ännu tråkigare än förra. Ett skepp kommer lastat med ryggont och en hittills tre veckors lång förkylning som varken vill bryta ut helt eller försvinna. 
Men man ska inte klaga, kunde ju varit värre. Kan inte komma på någonting just nu som skulle kunna vara värre, men ändå. It's a saying..

Som en avslutning vill jag bara visa på hur tokigt det kan bli när man särstavar på köp&sälj sidor samt läser det från en mobil och inte hinner scrolla klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela