Lizette

-

Grillat till middag

Publicerad 2014-05-28 20:43:21 i Allmänt, Konversationer,

Underbara väder!
Man blir ju nästan religiös när solen tittar fram. Grillade simpla kycklingburgare till middag men vädret, ölen och det faktum att det var grillat gjorde ju maten såååå mycket godare!


Var förbi syster också och lekte lite med hennes dotter. Hon hade hittat sängkläder till bäbisen säger hon. 
Jag: Vilken bäbis?
Elin: Bäbisen!
Säger hon och tar fram denna

Jag; Jaha den bäbisen! Vad heter hon då?
Elin: Bäbis!

Haha såklart!
Jag hade även köpt en barbietidning till henne där man fick en fräsig maskeradmask. Då säger hon
"När jag har på mig denna är jag inte Elin, då heter jag Masken"

Hon är klok den lilla tösen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela