Lizette

-

Lizette svarar på frågor ni inte vågar ställa.

Publicerad 2014-06-17 12:43:00 i Humor,

Med inspiration från Tack som fan tänkte jag göra en liknande grej. Nämligen visa upp vilka sökord folk använt för att komma in på min blogg, och där kunna ge en förklaring. 
Namn och ålder är påhittade. 
 
Lizette - Pontus 25
Yes, det är mitt vackra namn. Namnet är franskt och betyder Gud är fullkomlighet. 
 
Återbruka mera - Magdalena 30
Otroligt många som hittat till min blogg tack vare orden "Återbruka mera"
Jag tycker lite synd om er då jag inte har något tips eller annat diy att bjuda på, jag berättade bara att jag är med i sånna sidor och stödjer idéen med att återbruka. Men tyvärr, inget sådant att läsa om här. 
 
Elektrisk spindeldödare - Emil 10
Exakt! Det bästa köpet jag någonsin gjort! Zap zap död!
Folk kanske tror att det är någon scen ur Star wars när dom går förbi min uteplats men det är bara jag som ninjar loss bland spindlarna. Zap zap!
 
Klacka om skorna själv - Tuva 22
Åter igen, jag ursäktar att du kom till min blogg när du sökte på detta. Jag försökte en gång, men skon hade gått sönder så mycket så jag försökte att limma fast klacken med superlim. Krävdes inte så mycket mer än ett snyggt snedsteg så var klacken av igen. Inget att rekommendera. 
 
Lizette hair - Jacoby 27
That's right, its my natural hair. Gorgeous, isnt it?
 
Sådär ja, hoppas det löste era funderingar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela