Lizette

-

Fredag den 13e

Publicerad 2014-06-13 12:41:09 i Allmänt,

Jag kanske är lite vidskeplig med dessa dagar. Hade det varit idag jag skulle ut och flyga hade jag sagt nej :D
Än så länge har det inte hänt något dåligt iallafall. 

På tal om vidskeplig så fick jag familjen att boka om en resa för att vi skulle flyga 11 september en gång. Haha!

Idag har vi fredagstemat "kläderna ut och in" vilket gör att jag absolut inte vill visa mig ute på byn. Måste dock lämna in min cykel, bromsarna tar i på ett konstigt sätt. Hinner nog sno kläderna tills dess så det är lugnt. 


Verry häppy frajdäj på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela