Lizette

-

Firande av Mårthen

Publicerad 2014-07-31 12:51:29 i Allmänt,

Igår kom Mårthens föräldrar på besök för att fira honom. Han fyllde år i fredags men sen var det ju stråket och hela den biten så vi var ju borta då. 


Vi hann med nöd och näppe köpa massvis med fika igår, var på Konsum och skulle handla då strömmen gick. Haha! Jag var så sjukt hungrig och lite stressad eftersom vi skulle få besök och så dog strömmen i hela Strömsund. Kan erkänna att man blev lite lej när man inte visste när strömmen skulle komma tillbaka. Vi gick bara runt inne på Konsum i mörkret och väntade, tror det tog ca 25 minuter. 


Det där var vad man såg :P

Jag gav min present redan i fredags, bara någon minut efter att klockan slog över tolv. Han och jag ska till Östersund och hoppa fallskärm! Gissa om jag är nervös! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela