Lizette

-

Fredagstema och dubbelgångare

Publicerad 2014-01-31 17:22:18 i Allmänt, Fredagstema,

Fredagens tema var huvudbonad och det kom jag på i sista sekund. Därför blev det inget häftigare än Mårthens keps :)


Fick ett sms idag innehållande en känd bild på en sån där gråtande unge, vet ni vilka jag menar? Iallafall så stod det att jag var väldigt lik den ungen när jag själv var liten. Ja, jag kan inget annat än hålla med faktiskt :)

Andra människor får höra att dom liknar kändisar på tv, själv är jag lik ett gråtande barn. Vad tycker ni?


Min dubbelgångare tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela