Lizette

-

AW och konstnärsådra

Publicerad 2014-01-31 12:45:55 i Allmänt,

Hello friday och halloj på er!
Imorse vaknade jag innan väckarklockan och tänkte först "undra om jag försovit mig?" Men sen pustade jag ut och tänkte "åh, det är ju lördag"

...

Fast nä, ingen lördag än inte. Hade f.ö inte försovit mig heller, kroppen ville bara kliva upp vid kl sex. 

Ikväll vankas after wööörk! Hade bokat bord för fyra men det slutade med att vi blev hela elva personer! Kommer bli sköjj ( och lättsamt att slippa laga mat )

Imorse kom en kollega och hade en teckning till mig. Haha, ingen som hon själv ritat förstås utan en som min kära sambo ritade när han var fyra. Hon hade hittat den i förrådet och kände att hon inte hade plats att sätta upp den på väggarna så Mårthen ska få tillbaka den. :P
Se vilken konstnärsådra han hade redan vid barnsben! Jag undrar bara på huvudfotingens brutna ben där...och det tredje benet?

El magnifico

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela