Lizette

-

Vårstädning

Publicerad 2014-04-23 12:48:47 i Allmänt,

Igår tog jag och rensade garderoben. Ut med vinterpälsen och in med sommarstassen! Blev två Ikeakassar med kläder jag inte vet vad jag ska göra av. Har ett förråd fullt med skit som ska kastas så fort containern kommer på ringarna också. 
Lyckades få det strukturerat och fint i garderoben så nu har var sak sin plats, inte allt i en hög bara ;)

Tog och införskaffade mig ett handbagage till Londonresan också, får ju plats vansinnigt mycket i det där handbagaget! Plus att vi har en resväska med oss :D

Se så fin, bara 150:- på Dollarstore. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela