Lizette

-

iPhone krångel

Publicerad 2013-11-29 12:41:00 i Allmänt,

Ååh va trött jag blir på min telefon! Tror den är inne på de sista andetagen nu. 
Slukar batteri som en galning. 

Tog mobilen ur laddaren kl 7 imorse och hade den endast i väskan utan några appar igång. Efter två timmar hade den slukat 14%
Nu har den legat så gott som orörd hela dagen och jag är nere på 51% nu. 
Har stängt av massa inställningar nu så vi får se om det hjälper eller om det är ett tecken på att jag måste köpa mig en 5s, höhö. 

Om det är någon som varit med om samma sak med telefonen och vet vad man borde ändra för inställningar får ni jättegärna skriva till mig. 
Har stängt av push, platstjänster och massa sånt men skriv allt ni vet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela