Lizette

-

Färglukt och bebismys

Publicerad 2013-11-28 23:44:21 i Allmänt,

Så vart det kväll igen. Hade friskvård idag vilket var otroligt skönt! 45 minuters rask promenad och 15 minuters massage. 

Åkte till Einar & Gabbe tidigare ikväll på en kopp kaffe och lite Sigge-mys! :D
Finns det ett hus och en inredning jag skulle kunna tänka mig att sno så är det definitivt deras! Älskar allt i det där huset och besöket ikväll gjorde att jag kommer hälsa på fler gånger bara för att avundas hur fint dom har det :)

Har målat på här hemma också. Tror den starka färglukten gör mig knäpp snart! Men bara någon dag till så...

Nu är jag definitivt redo för helg! Middag ute och sedan hockey imorrn, utgång på lördag. Woop woop

Kommentarer

Postat av: Reseblogg

Publicerad 2013-11-29 00:03:08


kram på dig Lizette! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram <3

/Andreas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela