Lizette

-

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2013-05-30 11:45:41 i Allmänt,

Vet inte hur många gånger jag sett Facebook uppdateringar om Grey's Anatomy.
"Åååh kvällens Grey's avsnitt va sååå bra"
"Ikväll blir det Grey's"
"Grey's Anatomy <3"

Yada yada...

Jag tänkte, what's the deal lixom?
En serie om ett sjukhus, det är väl typ som Scrubs? Lite roliga karaktärer och humor typ.
Men så valde jag i förrgår att börja kolla på säsong 1. Ni G.A fans är väl redan på säsong 700 typ?

Kan tillägga att det inte alls är som Scrubs. Grey's är DRAMA! Hur många personer ska dö där innan det är säsongsavslutning?
Har bara kollat på 4 avsnitt men det har redan dött fler där än vad det någonsin kommer göra i Scrubs.

Nåja, jag börjar som sagt kolla på avsnitten nu som ni såg för flera år sedan. Får se om man hinner komma ikapp innan man själv dör.

Kanske blir ett G.A fans snart jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela