Lizette

-

Spöknatt

Publicerad 2013-08-31 09:34:30 i Allmänt,

I torsdags hade vi ju kollat på skräckfilm, The Conjuring. Den natten blev också lite skräckliknande :P

När vi la oss för att sova så startade tvn utan att vi rört någon dosa. Vi stängde av den och någon sekund senare startade den igen. Så höll vi på säkert tre gånger.
Sedan vaknade Mårthen mitt i natten av att jag skriker "neeeeej!!" men det var bara för att jag råkade välta ner bordslampan och var rädd att sen skulle gå sönder. Haha! Vilken tokig natt.

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Middagen blev klar vid nio så vi kollade bara på film och spelade tv-spel resten av kvällen.
Ikväll däremot blir det sushi!
Kommer bli så jäkla gott

Nu ska jag göra frukost.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela