Lizette

-

Dagens inlägg

Publicerad 2012-05-31 11:42:04 i Allmänt,

Glömde nästan bort att skriva några rader idag!

Egentligen har jag inget att skriva..hm..det är snart helg :)
Tycker denna vecka gått riktigt fort vilket är skönt :)
Veckorna går fort men helgerna går så mycket fortare.

Hade tänkt storstäda idag. Har sagt till mig själv hela veckan att jag borde men nu måste jag verkligen ta tag i det :/

Hoppas fortfarande på att vädergudarna hinner ändra vädret tills på lördag. Än ska jag inte ge upp hoppet på sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela