Lizette

-

Vilka kontraster!

Publicerad 2012-07-30 20:17:30 i Allmänt,

Gårdagen var nog den varmaste dagen i år!
Var på utebadet och solade å badade från halv två till sex :) Hur skönt som helst!
 
Åsså idag... regn, regn och jag tror visst att det blev lite mer regn..vafan!
Trodde att "sommaren" skulle börja nu, men vi hade visst bara en dag.. nåja, man ska vara glad över det man får ;)
 
I lördags planerade jag, Linnea och Anders en liten tripp till Östersund för att gå på Plaza
Någon timme innan avresa hörde chaffören av sig och ställde in körningen, tog dock inte många minuter för oss att hitta en ny så nu var vi jag, Linnea, Anders, Dennis och Mattias istället :)
Det blev dock inte Plaza, vi åkte på Mariteé istället, pappsen var ju där =)
Dansade och drack ananasdrinkar innan det blev hemfärd. Kom hem runt fem?
 
Söndagen var som sagt hela dagen på utebadet, så fruktansvärt skööönt!
Löste korsord de få minuter solen inte låg på ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, jag har en ny fotoapp.
Blir ju roligare bilder så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela