Lizette

-

Recap.

Publicerad 2012-01-30 20:21:40 i Allmänt,

Nu ska jag ta och recappa helgen lite snabbt för er :)
Som ni läste i fredags så var jag på hockey, finns inget mer att säga där

Lördagen firade vi med att äta ute, sedan satt vi hemma hos oss och drack, spelade "sänka shot" och hade allmänt trevligt tills vi gick på folkan och dansade bort timmarna.

På söndagen kom Johan och hälsade på, satt här tills klockan blev sex på kvällen då jag och Mårthen hade en fotografering inbokad. Blev suuuperfina kort! Tänkte visa några senare, dom är tagna till en reklam så jag väntar på att affischerna kommer ut innan jag visar er :)
När fotograferingen var klar så kom Johan & Linnea och hämtade upp oss. Dom hade hyrt en film och köpt allt för mycket onyttigt. Kollade på Columbiana, tuff film

Idag efter jobbet har jag lagat mat, tvättat, diskat och städat undan lite.
Sitter med Mårthen & Johan just nu och kollar på halv åtta hos mig
Ska umgås lite mer med dom nu, tjaoo!



Feffe & Mårthen



Sänka shots :)



Einar



Farre, Peter & Feffe



En panorama över rummet :P



JH & Johan



Fick även finbesök av Dennis, Maria & lille Colin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela