Lizette

-

Mina fynd idag.

Publicerad 2012-02-29 22:32:03 i Allmänt,

Först var det mega-rea på helenes kläder. Fick med mig två sjalar och två koftor. Sedan var det nagelkväll på bomiljö, två killar från depend berättade om vanliga fel man gör, och vet ni?
Tillsammans lyckades jag, Linnea och mamma pricka in alla felen. Haha!

Dom hade lite erbjudanden på nagelvård så det blev lite saker som fick följa med hem därifrån också.
En toppenkväll verkligen!

Tusen tack till Bomiljö och karlarna från Depend!

 

 

Kommentarer

Postat av: Maria - Bullmamma Deluxe

Publicerad 2012-03-01 07:37:27

vilka är felen man gör? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela