Lizette

-

UFC

Publicerad 2011-10-30 22:24:11 i Allmänt,

Kom precis hem från Einar. Jag, Mårthen och Feffe for dit för att dricka mängder av kaffe och kolla på UFC. Jag själv var, och är fortfarande, så otroligt mätt efter middagen i Tullingsås så jag fick inte ens i mig en kopp kaffe.

Trodde UFC var sån där töntig fake-brottning, men fick lära mig att det är Wrestling. UFC är the real deal. Sjukt att sådana sporter ens finns. Men men, underhållande var det iallafall :)

Nu ska jag slänga på en fransk manikyr och sedan ska jag förbereda mig för sängen. Har lovat mig själv att få sova ut riktigt den här veckan!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela