Lizette

-

Opepp

Publicerad 2011-11-29 23:00:30 i Allmänt,

Det är något visst med tisdagar, har för mig att jag nämnt det förut men det tåls att tillägga igen.
Jag.Hatar.Tisdagar

Gick hem efter jobbet och var så opepp på att fara iväg på Zumban, men lyckades i sista sekund gaska upp mig så jag gick iväg. En lite jobbig timme var det..

Efter jobbet och zumban är det dock roliga saker som väntar. Jag hade kopplat in mitt xbox kinect tidigare så jag och Linnea testade det, riktigt roligt! :) Sedan var det Desperate Housewives så vi bunkrade upp ost & kex!

Har precis tagit mig en dusch och ska snart hoppa i sängen, ska på sjukan imorgon och det är jag också opepp på. Buhuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela