Lizette

-

Förvirrande

Publicerad 2011-11-30 20:40:44 i Allmänt,

Jag skrev ju igår att jag skulle på sjukan idag.
Hade fått en kallelse via posten om att jag skulle till hälsocentralen,
men eftersom jag bytt till nya närvården blev jag lite brydd vart jag skulle ta vägen

Jag ringde hälsocentralen och frågade om jag hade en tid inbokad där,
men det hade jag inte och då antog jag att min tid var på nya närvården.

Komiskt nog så ringde barnmorskan mig idag halv tio och skulle ställa mig andra frågor,
då kom det fram att jag inte alls hade någon tid där heller?
Hur som haver så bokade vi in en ny tid kl 1 idag, så det var ju ingen fara.
Frågan jag ställer mig själv är - vart fan skulle jag ta vägen??


På vägen tillbaka till jobbet tog jag den här bilden



Den blev lite mörk, men man kan ändå inte förstå att det är första december imorgon.. sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela