Lizette

-

Tvättexplosion!

Publicerad 2011-03-30 22:06:56 i Allmänt,

Idag kom jag på iden att sätta upp mig på en tvätt-tid. Jag kommer alltid på sådant när jag kollar i garderoben och det knappt finns några kläder kvar.

Som ni nog förstår så var det en hel hög med tvätt och lyckades med nöd och våld få in allt i tre maskiner. Var iväg och hämtade det från torktumlarna nu och insåg att en av torkskåpen inte var påsatt. Så jag hade en full tvättkorg plus en icakasse med torra kläder som jag nu har vikt ihop och fixat i garderoben. Sedan hade jag en kasse med blöt tvätt som jag spontant hängt som prydnad i lägenheten.

Maria Montazzami har tassles, jag har tröjor.



Min garderob



Mina stol-prydnader

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela