Lizette

-

Lördagen

Publicerad 2011-02-28 17:32:23 i Allmänt,

Okej, många har kommit fram till mig och frågat hur det gick med fotograferingen som jag skrev om i senaste inlägget.

Vi åkte in till Östersund och gick på Modellab för att "skriva in oss" eller vad man säger. Först fick vi panik för att det var så mycket folk, sedan fick vi panik för att det skulle ta sådan lång tid innan det var vår tur, sen fick vi panik för den galna sminkningen som vissa gick runt med, och tillslut fick vi syrebrist eftersom det redan var typ 300 pers i detta lilla rum.

Så, vi avbokade lördagen och var välkomna en annan dag. Vi ska fotograferas, det blir bara vid ett senare tillfälle.

Vi åkte iväg till Polaris för att bowla istället som det var planerat. Åkte dit vid 2 men då var det fullbokat fram till klockan 9 på kvällen. Jättesuperultabra tänkte vi så det slutade med några timmar på Multichallenge. Testade laserhallen för första gången! :)


Vi spelade lite flipperspel



Linnea, Andreas och Anders körde gokart, visst påminner dom om Power Rangers?



Linnea in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela