Lizette

-

Jahopp...

Publicerad 2011-12-30 12:45:22 i Allmänt,

...vad ska man göra nu då?
Tvätten ligger i torktumlaren, disken är färdig.
Har visserligen sovrummet att städa men något måste jag ju spara till Mårthen också så han har något att göra :)

Igår fick vi reda på att våra nyårsplaner blev inställda så det får bli något impulsivt imorgon. Kanske laga någon god mat med några och bara ta det lugnt? Ja, vi får helt enkelt se vad som händer. Vi får faktiskt skylla oss själva som inte planerat något heller utan bara väntar på inbjudan av folk.

Nej nu ska jag återvända till min kopp kaffe, ha't!

Kommentarer

Postat av: Gert-Åke Larsson

Publicerad 2011-12-30 16:24:37

Nejmen, så oturligt med nyårsplanerna. Hoppas ditt nyår blir trevligt ändå!



Här har du humor: http://nyheterna24.wordpress.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela