Lizette

-

Sunshine!

Publicerad 2011-04-28 20:00:17 i Allmänt,

Guuuuud vilket härligt väder det är!!
Hade tänkt sätta mig ute efter att jag slutade jobba men jag hade hinder

1. Jag vågade inte flytta plaststolen med risk att det var spindlar/spindelnät på den
2. Det var en liten hund utanför som skällde på mig


Har precis ätit middag och inväntar att Linnea ska komma förbi, vi ska nämligen ha en filmdate
Hon har köpt en gammal barnfilm som vi äääälskade som barn och nu ska vi titta på den igen

Krambjörnarna i Underlandet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela