Lizette

-

Beachbody

Publicerad 2010-10-31 15:52:00 i Allmänt,

Jag har ju försökt att biffa till mig lite inför beach 2011 och har just nu träningsvärk i magen som ett jäkla as!
Har dom ont i magen förresten? Hm... that's a thinker..

Iallafall, gick ut på ICA tidigare idag för att fika och varje steg smärtar i mina magmuskler. Haha!
Låter lite knäppt, för några magmuskler har jag ju inte alls, om man inte räknar det som en stor dvs.

200 situps per dag, ska försöka göra det fram till semestern.. eeeh.. ja, har klarat av en vecka hittills.. bara 35 veckor kvar typ.. det.. kommer jag.. klara.


Tänk att lite träningsvärk kunde göra ett helt inlägg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela