Lizette

-

10p

Publicerad 2010-05-31 18:31:48 i Allmänt,

Idag har jag verkligen fått mina vuxenpoäng satta på test.
Jag klev upp kl sju, utan att snooza om! Sedan fick jag för mig att bädda sängen, något jag inte gjort på 21 år, men det blir ju så mkt finare i rummet då :) Gick på jobbet, tog den längre vägen imorse, bara för att jag skulle förbi soprummet.

När jag slutade jobbet gick jag på byn för att hämta skorna, men köpte även middag då som jag i sin tur lagade. Köket är min Nemesis, jag vet inte varför men jag hatar lixom att laga mat. Men det gick ju strålande! Köttbullar och makaroner á la Lizette

Se, det är bara måndag, kl är halv sju och jag har redan samlat på mig flera vuxenpoäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela