Lizette

-

VISA

Publicerad 2010-06-30 19:03:03 i Allmänt,

Sweeeeeet!!

Idag fick jag hem mitt VISAkort vilket betydde handla på Gina, haha jag som lovade mig själv och er att inte handla nå mer! Har även klickat hem ett par slitna jeans och ett kamerastativ till min lilla kompaktkamera. Men från och med nu lovar jag att inte handla nå mer! :)




Gick och la mig kl 1 i natt vilket inte var den bästa idén jag gjorde.. är aningen trött just nu, och lägenheten ser ut som ett bombnedslag där jag är delaktig till 100%. Jag är nog den sämsta sambon man kan tänka sig.. lat och stökig. Jaja :)

Nu ska jag ta mig en dusch så vi hörs lite renare, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela