Lizette

-

Nyårsgalen

Publicerad 2010-12-30 17:48:50 i Allmänt,

Okej, jag vet hittills inte vart jag ska vara imorgon, men det tar jag imorgon.
Kom på nu att jag borde hitta åt en klänning att ha, och tänkte att jag skulle ha en av mina svarta klänningar med svarta detaljer på.

Så jag letade i klänningslådan - hittade den inte
Letade i förrådet med sommarkläder - nej
Letade igen i klänningslådan - fortfarande inte där
Drog ut byrån för att kolla om den låg bakom - nope
Letade i förrådet igen - nepp
Letade bland "icke använda kläder" - icke

Så, ni förstår att jag letade igenom mer eller mindre hela lägenheten efter denna lilla klänning. Sedan gick det så långt att jag förbannade mina vänner för det var sääkert någon tjejkompis som hade lånat klänningen utan att lämna tillbaka den. Jag ringde syster och frågade om hon visste vart den var också, men såklart gjorde hon inte det.


Till sist htitade jag den, bland mina linnen

BLAND MINA LINNEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela