Lizette

-

Viva forever, snorvalp

Publicerad 2010-08-31 21:55:33 i Allmänt,

Såg att jag hade lagt in massa gammal musik i mobilen, och bland dem fanns bl.a Viva Forever med Spice Girls. Var bara tvungen att lyssna på den, den påminner om min semester på Cypern när jag var 11år kanske. Det fanns en liten uterestaurang dit vi gick för att äta och där fanns även karaoke.

Jag har väldigt få minnen från min barndom pga minnesförlust, men detta minns jag. Det var två tjejer som sjöng Viva Forever, och såvida inte min hjärna har hakat upp sig så sjöng dom den väldigt ofta, ett par gånger om dan.

De var två små snorvalpar till tjejer, och med deras engelska uttal att avgöra var dom definitivt svenskar. Visserligen var jag en liten snorvalp vid den tiden också, så de är väl runt 20 idag.

Tänk så kul om de läste min blogg just nu då skulle jag vilja säga:
Hej, ni sjöng faktiskt inte bra

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-09-01 09:33:51

Dom minns jag också! Dom sjöng den varje gång vi var på restaurangen LP! Dom var dock inte svenskar. Antagligen tyskar eller typ holländare. Minns du att dom sjöng "i'll be seöööching" ? =)=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela