Lizette

-

Sista april 2010

Publicerad 2010-04-30 12:31:16 i Allmänt,

Goooood dag allihopa!
Tröttheten har icke lagt sig ännu, jag är trött som ett... jaa jag vet inte vad.
Och det gruvar mig eftersom det är sista april och det vankas för öl ikväll, hur ska det gå om jag är trött?
Nej, mer kaffe på det här så..

Dagen har för övrigt gått skitfort! Det är redan lunch för min del. Hela veckan har gått fort, men denna dagen har gått sådär extra fort. Skönt eftersom det är fridaaaaay och helg soon.

Satt hos Åsa igår till strax efter elva och diskuterade allt och inget. Jag, Åsa, Emelie och Malin. Vi åt jordgubbar med grädde och drack ett glas vin =) Verkar som om det ska drickas från många håll i helgen, frågan är ju bara vart man hamnar. You never know. Osäker på om jag ska på Corner senare på kvällen dock, känns inte som om jag orkar det.

Jag är för övrigt helt förälskad i jeansen jag köpte igår. Har inte tillgång till kortläsare just nu, så jag kan inte visa upp dom än. Men det är dom skönaste jeansen jag haft någon gång! Igår kastade jag alla jeans jag hade som inte var stuprör, känner att de inte är för mig längre. Stuprör och tights - here I come! Var lite för kallt imorse för skinnjackan jag köpte, men den kommer användas flitigt framöver känner jag.

Nu ska jag ut på byn och handla keso, sedan ska jag läsa lite. Vi hörs om vi inte ses
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela