Lizette

-

090331

Publicerad 2009-03-31 17:05:07 i Allmänt,

Hej hej allihopa!

Gud vad jag var trött imorse, kunde verkligen inte sova inatt! La mig vid tolv men hade mardrömmar hela tiden.

Först fick jag känslan av att det var någon i lägenheten, hur obehagligt som helst, men jag vägrade öppna ögonen för jag var rädd att jag hade rätt, haha!
Sedan drömde jag att jag vaknade mitt i natten av att min digitalkamera (?) ringde mig. Det var en horribel ringsignal, men när jag svarade så var det ingen där. Sedan försökte jag trycka på kamerans alla knappar för att få fram senaste som ringde, men det gick ju självklart inte. Det var bara min vanliga digitalkamera. Jag trodde helt seriöst att jag var totalt sjuk i huvudet när jag satt där med kameran mot örat! :D

Det händer allt mer och mer hur jag drömmer att jag ser mig själv vakna upp i drömmen. Det är rätt märkligt, va?

Nåväl, nog om drömmen, åter till det verkliga livet =)


Var beredd på någonting otrevligt imorse, men det visade sig att jag hade fel, känns skönt. Kanske var därför jag hade mina märkliga drömmar, då jag var beredd på någonting otäckt. Idag åt jag lunch med Linnea & Linda på Simonsson, skrattade som aldrig förr med systrarna, dom är verkligen bäst! Sedan drog jag och Linnea varvet i 8 minuter och fortsatte skratta hela tiden :)

Ska sola efter jobbet och ikväll är det Desperate Housewives, det blir hos Minna skulle jag tro. Ska snart fara och kolla på min nya lägenhet också, som komiskt nog är bredvid Minna, hihi =) Måste ju säga upp min lägenhet isåfall...typiskt att det är uppsägningstid på 3 månader.



Någon som vill köpa en fräsh etta på tingvalla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela